Savaşçı 31.Bölüm izle

Savaşçı 31.Bölüm izle

385
0
134 gün önce, 63840 İzlenme
Savaşçı 31.Bölüm ve Savaşçı son bölüm full hd tek parça reklamsız olarak sonbolumizlesene2.com adresinden izle nir
1000 Kalan karakter sayısı
Gösteriliyor 1 ile 10 arasındakiler / Toplam : 12 Yorumlar.
S
Sanane - 128 gün önce
2 saatlik türk vizyonun daki saçma dizilerden biri fakat bu süre düşerse cidden ortaya güzel şeyler cıkabilir
Z
Zaza - 131 gün önce
Bayılıyorum bu diziye bordo bereliler muhteşem şuan arfinde ki destan gibi
n
nejat - 131 gün önce
güzel ötesi harika bir yapım
t
tahir - 132 gün önce
goz yaslarimi saxlaya bilmirem, onlar kardasdan otedirler, aferin,
f
fhghgh - 132 gün önce
şu anki durumumuzu anlatabilen bi dizi
p
pusat rüzgar - 132 gün önce
harika bir dizi her hafta onu bekıyorm
O
Osman Keskiner - 132 gün önce
Harika bir dizi. İnsanımıza moral veriyor. Biz ve çocuklarımız rahat edelim diye birilerinin bizim için canını ortaya koyarak mücadele ettiğini bilmek, vatan, bayrak, ezan uğruna verilen kavgaları izlemek bile emin ellerde olduğumuzu düşünüyorum. Allah, şehitlerimizin cennetteki makamlarını âlî eylesin. Rahmetini esirgemesin.
m
mehmet başkaya - 132 gün önce
harikasınız fevkalade galip abi hayranınım gülüşüne bayılıyorum hepiniz harıkasınız senin yerin ayrı abim
K
Karapapaklar - 133 gün önce
Murat haklı .
M
Murat - 133 gün önce
mehmet kardeşim yanlış düşünüyosun türk askerı aşık da olur vatanını da korur bizim askerlerimiz göğüslerinin sol tarafında kalp taşıyor taş değil her birinin birer insan olduğunu unutmamak lazım ayrıca aşkı sevgiyi bilmeyen adam nasıl vatanını korusun içinde nasıl bayrak sevgisi olsun